Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marleen Kok - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marleen Kok - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen...

Door: Kneitere

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 September 2011 | Nederland, Sneek

Joehoe! Ik zou een week van tevoren een bericht plaatsen, maar ben het gisteren vergeten... Bij deze: nog 6 dagen en dan vertrek ik naar Australië baby!
Voor de eerste 4 (of 3?) nachten zit ik snor, namelijk in een hostel in Sydney, midden in het centrum nog wel. Ik zie daarna wel of ik langer blijf of niet...

Ben benieuwd hoe ik het er van af breng down under... het zou zomaar kunnen dat je in een dipje komt te zitten, graag een vertrouwd iemand om je heen wilt hebben... maar wees gerust: ik heb een Australisch tel. nummer, dus je kunt me altijd bellen om erover te praten;)

Toedeloe!

• 08 September 2011 - 14:51

Maaike:

Duifje,

En jij hebt mijn nummer;-)
    Ik ben erg trots op je dat je deze reis gaat maken!
    You go girl!

Groet'n

• 13 September 2011 - 17:07

Anne-Marieke:

Wauw Marleen ! Echt super dat je dit gaat doen :) Je kan het en geniet er van!

X Anne-Marieke

• 13 September 2011 - 20:52

Christa:

Jo!

Leuk hoor...ik ga je heel braaf volgen! doeiii en heel veel plezier

xxxx

Marleen

14 september 2011 is het zover: Marleen vertrekt naar Australië baby!!! 3 maanden lang backpacken... ik kan niet wachten! Ik ben van plan om de volgende route af te leggen: Sydney - Melbourne - Adelaide - Alice Springs - Cairns - Byron Bay - weer terug naar Brisbane. Vanuit Brisbane vlieg ik weer terug naar Nederland. En nu afwachten hoe ik het er van af breng in Oz:P.