Backpacken in Oz - Reisverslagen van Marleen Kok - WaarBenJij.nu Backpacken in Oz - Reisverslagen van Marleen Kok - WaarBenJij.nu

Backpacken in Oz

Yeah baby!! 14 september vertrekt Marleentje naar Australië en gaat daar 3 maanden backpacken. Ik ben van plan om de volgende route af te leggen: Sydney - Melbourne - Adelaide - Alice Springs - Cairns - Byron Bay - en weer terug naar Brisbane. Op 14 december vlieg ik vanuit Brisbane via Maleisië (Kuala Lumpur) weer terug naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Brisbane, Kuala Lumpur en... weer thuis!

19 November 2011

Noosa en Maroochydore

10 November 2011

Whitsundays, Agnes Water en Fraser Island

27 Oktober 2011

Van alles wat!

18 Oktober 2011

Desert Patrol: woestijn, Uluru en Kata Tjuta
Marleen

14 september 2011 is het zover: Marleen vertrekt naar Australië baby!!! 3 maanden lang backpacken... ik kan niet wachten! Ik ben van plan om de volgende route af te leggen: Sydney - Melbourne - Adelaide - Alice Springs - Cairns - Byron Bay - weer terug naar Brisbane. Vanuit Brisbane vlieg ik weer terug naar Nederland. En nu afwachten hoe ik het er van af breng in Oz:P.

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32975

Voorgaande reizen:

03 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Vietnam

14 September 2011 - 15 December 2011

Backpacken in Oz

Landen bezocht: